CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

 

Dizajn renomovaného rakúskeho štúdia KISKA. Kvalita spracovania. Neskutočné tvary. Najmodernejšie technológie. Skvelá ergonómia. Maximálne jednoduché a intuitívne ovládanie. Punc jedinečnosti, luxusu a istota originality. To všetko prináša absolútna novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Sport!

Málokedy sa stane, že sa koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport ale tohto v podstate dosiahol. Dizajnové štúdio KISKA sa pri novom exkluzívnom modeli predviedlo vo svojej najväčšej forme a ukázalo, že aj odvážne dizajnérske kúsky možno previezť do reality. Odvážny a úplne originálny dizajn, extra silný výkonný dvojvalcový 1000ccm motor a najmodernejšia technika s moderným vyspelým podvozkom, prináša úplne novú dimenziu zábavy!

Monumentálny záťah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakcia na plyn (elektronický), špičkový progresívny posilňovač riadenia EPS, kanadský bezspojkový variátor CV-Tech a skvele vyladený moderný podvozok s mohutnými zadnými vlečnými ramenami a plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi s vysokými zdvihmi zabezpečí, že žiadny terén nie je prekážkou, žiadny kopec nie je dostatočne dlhý a cestné rovinky sú príliš krátke.

Motor s obsahom 1000 ccm so vstrekovaním paliva od nemeckej značky BOSCH dokáže dokonale uspokojiť nároky náročného užívateľa, predovšetkým svojou pružnosťou a plynulým chodom. Ak potrebujete výbušnú energiu, zošliapnutie plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarovanej sedačky. Ak potrebujete brzdiť, kotúčové brzdy sú presné a výdatne im sekundujú vysoko kvalitné viacplatňové 27" pneumatiky CST STAG.

14" disky z hliníkovej zliatiny a dizajnovo plne ladiace s charakterom celého stroja. Je jedno kde a do akých podmienok ste sa dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnosť zábavnej jazdy s driftom s pohonom 2WD, v ťažkom teréne pripojíte 4WD a v tých v najextrémnejších podmienkach môžete využiť aj voľbu uzávierky predného diferenciálu.

Pre maximálnu ochranu posádky výrobca použil ľahší, vysokopevnostný, optimalizovaný, jednodielny oceľový rám s otestovanou odolnosťou v najťažších podmienkach. Predné nezávislé zavesenie kolies je systémom na „A“ ramenách a všetky štyri kolesá majú plne nastaviteľné nitrogénové tlmiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzovaný na vysokú záťaž pre extrémne využitie. Úplne nový posiľňovač riadenia EPS je dynamický a dokonale reaguje tak na povrch, tak na rýchlosť. Riadenie je potom doslova hračkou.

Pre ešte väčšie pohodlie posádky tú nájdete TFT displej,  podobný ako sa používa u motocyklov CFMOTO, ale s prepracovaním a grafikou pre potreby vozidla v teréne. Plnofarebný TFT displej možno vďaka Bluetooth prepojiť s vaším smartphonom. V kokpite nechýba ani USB a 12V zásuvka, samozrejmosťou sú nevyhnutné odkladacie priestory. Pre prípadný náklad môže posádka použiť zadnú korbu, ktorá je tiež chránená oceľovou výstužou. Posádka veľmi ocení strechu (voliteľné) a ergonomický ochranný rám, ktorý myslí na jej bezpečnosť aj v tých najzložitejších situáciách. Samozrejmosťou sú kvalitné trojbodové bezpečnostné pásy, posádka je ďalej chránená aj dverami s oceľovou výstuhou.

Nevyhnutným pomocníkom sú vysokovýkonné LED svetlomety, ktoré intenzívnym lúčom osvetlia terén za všetkých okolností. Okrem praktickosti sú tiež jedným z hlavných dizajnových lákadiel celého stroja. Súčasťou základnej výbavy je samozrejme aj homologizované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, voliteľné je potom k dispozícii silný navijak. Pre čo najväčší akčný rádius je nový Gladiator vybavený takmer 37 l palivovou nádržou.

CF Moto Gladiator Z1000 SPORT – poriadna adrenalínová zábava môže začať!

 

16.669,- €

Príslušenstvo

Informácie o produkte

Kapacity a rozmery

Benzínová nádrž: 36,5 litrov
Olej motorový: 3 L
Dĺžka: 3185 mm
Šírka: 1820 mm
Výška: 1820 mm
Rázvor: 2285 mm
Suchá hmotnosť: 610 kg
Miesta na sedenie: 2

Systém pohonu

Prevodovka: CV Tech variátor s redukovanou rýchlosťou
Náhon kolies: kardanmi
Pohon 4x4: 4x4 elektricky pripojiteľný
Predné pneumatiky: 27x9-14"
Zadné pneumatiky: 27x11-14"

Brzdy a odpruženie

Predné brzdy: kotúčová hydraulická
Zadná brzda: kotúčová hydraulická
Parkovacia brzda: áno, mechanická
Predné odpruženie: nezávislé, dvojité A-ramená, nitrogénové plno nastaviteľné tlmiče
Zadné odpruženie: Nezávislé, vlečené ramená, nitrogenové plno nastaviteľné tlmiče

Motor

Typ motora: 2-valec, štvortaktný, SOHC, 8 ventilov
Objem: 963 cm3
Vŕtanie x Zdvih: 91 mm x 74 mm x 2mm
Chladenie: vodou a olejom
Štartovanie: elektrické
Mazanie: s mokrou skriňou
Plnenie: Elektronické vstrekovanie Bosch
Zapalovanie: ECU Bosch
Palivo: benzín BA95

 

 

Fotografie produktu

 

 

Video