CFMOTO Gladiator Z1000 Sport
Dizajn renomovaného rakúskeho štúdia KISKA. Kvalita spracovania. Neskutočné tvary. Najmodernejšie technológie. Skvelá ergonómia. Maximálne jednoduché a intuitívne ovládanie. Punc jedinečnosti, luxusu a istota originality. To všetko prináša absolútna novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Sport!
Málokedy sa stane, že sa koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport ale tohto v podstate dosiahol. Dizajnové štúdio KISKA sa pri novom exkluzívnom modeli predviedlo vo svojej najväčšej forme a ukázalo, že aj odvážne dizajnérske kúsky možno previezť do reality. Odvážny a úplne originálny dizajn, extra silný výkonný dvojvalcový 1000ccm motor a najmodernejšia technika s moderným vyspelým podvozkom, prináša úplne novú dimenziu zábavy!
Monumentálny záťah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakcia na plyn (elektronický), špičkový progresívny posilňovač riadenia EPS, kanadský bezspojkový variátor CV-Tech a skvele vyladený moderný podvozok s mohutnými zadnými vlečnými ramenami a plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi s vysokými zdvihmi zabezpečí, že žiadny terén nie je prekážkou, žiadny kopec nie je dostatočne dlhý a cestné rovinky sú príliš krátke.
Motor s obsahom 1000 ccm so vstrekovaním paliva od nemeckej značky BOSCH dokáže dokonale uspokojiť nároky náročného užívateľa, predovšetkým svojou pružnosťou a plynulým chodom. Ak potrebujete výbušnú energiu, zošliapnutie plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarovanej sedačky. Ak potrebujete brzdiť, kotúčové brzdy sú presné a výdatne im sekundujú vysoko kvalitné viacplatňové 27" pneumatiky CST STAG.
14" disky z hliníkovej zliatiny a dizajnovo plne ladiace s charakterom celého stroja. Je jedno kde a do akých podmienok ste sa dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnosť zábavnej jazdy s driftom s pohonom 2WD, v ťažkom teréne pripojíte 4WD a v tých v najextrémnejších podmienkach môžete využiť aj voľbu uzávierky predného diferenciálu.
Pre maximálnu ochranu posádky výrobca použil ľahší, vysokopevnostný, optimalizovaný, jednodielny oceľový rám s otestovanou odolnosťou v najťažších podmienkach. Predné nezávislé zavesenie kolies je systémom na „A“ ramenách a všetky štyri kolesá majú plne nastaviteľné nitrogénové tlmiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzovaný na vysokú záťaž pre extrémne využitie. Úplne nový posiľňovač riadenia EPS je dynamický a dokonale reaguje tak na povrch, tak na rýchlosť. Riadenie je potom doslova hračkou.
Pre ešte väčšie pohodlie posádky tú nájdete TFT displej, podobný ako sa používa u motocyklov CFMOTO, ale s prepracovaním a grafikou pre potreby vozidla v teréne. Plnofarebný TFT displej možno vďaka Bluetooth prepojiť s vaším smartphonom. V kokpite nechýba ani USB a 12V zásuvka, samozrejmosťou sú nevyhnutné odkladacie priestory. Pre prípadný náklad môže posádka použiť zadnú korbu, ktorá je tiež chránená oceľovou výstužou. Posádka veľmi ocení strechu (voliteľné) a ergonomický ochranný rám, ktorý myslí na jej bezpečnosť aj v tých najzložitejších situáciách. Samozrejmosťou sú kvalitné trojbodové bezpečnostné pásy, posádka je ďalej chránená aj dverami s oceľovou výstuhou.
Nevyhnutným pomocníkom sú vysokovýkonné LED svetlomety, ktoré intenzívnym lúčom osvetlia terén za všetkých okolností. Okrem praktickosti sú tiež jedným z hlavných dizajnových lákadiel celého stroja. Súčasťou základnej výbavy je samozrejme aj homologizované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, voliteľné je potom k dispozícii silný navijak. Pre čo najväčší akčný rádius je nový Gladiator vybavený takmer 37 l palivovou nádržou.
CF Moto Gladiator Z1000 SPORT – poriadna adrenalínová zábava môže začať!
Informácie o produkte
Kapacity a rozmery
Benzínová nádrž: | 36,5 litrov |
Olej motorový: | 3 L |
Dĺžka: | 3185 mm |
Šírka: | 1820 mm |
Výška: | 1820 mm |
Rázvor: | 2285 mm |
Suchá hmotnosť: | 610 kg |
Miesta na sedenie: | 2 |
Systém pohonu
Prevodovka: | CV Tech variátor s redukovanou rýchlosťou |
Náhon kolies: | kardanmi |
Pohon 4x4: | 4x4 elektricky pripojiteľný |
Predné pneumatiky: | 27x9-14" |
Zadné pneumatiky: | 27x11-14" |
Brzdy a odpruženie
Predné brzdy: | kotúčová hydraulická |
Zadná brzda: | kotúčová hydraulická |
Parkovacia brzda: | áno, mechanická |
Predné odpruženie: | nezávislé, dvojité A-ramená, nitrogénové plno nastaviteľné tlmiče |
Zadné odpruženie: | Nezávislé, vlečené ramená, nitrogenové plno nastaviteľné tlmiče |
Motor
Typ motora: | 2-valec, štvortaktný, SOHC, 8 ventilov |
Objem: | 963 cm3 |
Vŕtanie x Zdvih: | 91 mm x 74 mm x 2mm |
Chladenie: | vodou a olejom |
Štartovanie: | elektrické |
Mazanie: | s mokrou skriňou |
Plnenie: | Elektronické vstrekovanie Bosch |
Zapalovanie: | ECU Bosch |
Palivo: | benzín BA95 |