CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition

 

CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition by SPEEDY CARS

Špičkový motocykel CFMOTO 800MT vo verzii Sport sme v našej firme ešte vylepšili.

Výborné jazdné vlastnosti sme podporili enduro pneumatikami MITAS E07 Plus, ktoré sa jednoznačnie viac hodia ku charakteru MT-čka.

Motor dostal výfukový koncový tlmič výfuku STORM (alebo LeoVince, MIVV), s ktorým sa ľahšie točí do vyšších otáčok a samozrejmosťou je lepsia zvuková kulisa. Výfuk je homologizovaný a obsahuje vyberaci dB killer. S namontovaným dB killerom spĺňa všetky hlukové normy vyžadované v Európskej únii. Bonusom je zníženie hmotnosti výfukového tlmiča, čím prispejeme k zníženiu ťažiska a zlepšenému ovládaniu motocykla.

800MT-čko Dakar spec. edition sme ďalej vybavili viacerými vylepšeniami a ochrannými prvkami :

  • celoplošný chránič chladiča
  • nerezový kryt predných radiálnych strmeňov bŕzd - tieto kryty dostatočne chránia samotný strmeň brzdy a účinne zabránia dostať sa rôynym predmetom, ako sú napríklad kamene a pod., medzi samotný kotúč a strmeň
  • robustný chránič predného LED svetlometu
  • chrániče predných prídavných hmlových LED svetiel
  • chránič nádobky zadnej brzdy
  • chránič nádobky prednej brzdy
  • chránič nádrže - tankpad. Tento je aplikovaný na hornú a bočné strany nádrže, čím účinne chráni lakovaný povrch a zároveň svojím výrazne abrazívnym povrchom umožňuje jazdcovi pevné zovretie motorky medzi stehnami bez kĺzania sa nôh
  • One Finger Clutch - ďalšie vylepšenie sa týka ovládania spojky. Spojka na 800MT je ovládaná mechanicky, pracuje veľmi dobre a tlak na páčku je primerane dobrý. My sme sa neuspokojili a použili sme výrazne vylepšené prepákovanie ovládania spojky. Tlak na spojku po našej úprave sa zmenšil cca na polovicu - spojka sa dá doslova ovládať jedným prstom. 
  • centrálny stojan
  • robustný spodný kryt motora

So samotnými mechanickými vylepšeniami sme navrhli i jedninečnú farebnú kombináciu. Motocykel dostal dvojfarebné lakovanie v odtieňoch piesková - slonovinovo žltá a zelená metalíza. Obe farby sú lakované ako matné, čo jednoznačne podporí celkový look adventure enduro motocykla.

CFMOTO 800MT dôkladne preveruje v rámci dlhodobého predprodukčného testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V teréne potom 800MT poriadne vyskúšal aj Pepa Sršeň!

 

Farebný odtieň na fotografiách nemusí zodpovedať skutočnosti. Na rôznych zariadeniach môže byť odtieň farby zobrazený iný.

 

 

9.999,- €

Príslušenstvo

Informácie o produkte

Kapacity a rozmery

Nádrž: 19 l
Hmotnosť: 231 kg pohotovostná
Dĺžka: 2234 mm
Šírka: 853 mm
Výška: 1277 mm
Výška sedáku: 825 mm maximálne
Svetlá výška: 190 mm minimálne
Polomer otáčania:

Systém pohonu

Prevodovka: manuálna
Počet stupňov: 6
Predný ráfik: 3,5x17" bezdušový
Zadný ráfik: 4,5x17" bezdušový
Predná pneumatika: 110/80 R19
Zadná pneumatika: 150/70 R17

Brzdy a odpruženie

Predná brzda: J.Juan, dual kotúč 320mm, radiálne, 4-piestový strmeň
Zadná brzda: J.Juan, 260 mm, 1 kotúč
ABS: Continental, náklonové
Predné odpruženie: CFMOTO Upside Down, plne nastaviteľná vidlica
Zadné odpruženie: Monoshock, nastaviteľný

Motor

Motor: radový 2-valec, DOHC, 8 ventilov, chladený kvapalinou
Objem: 799 cm3
Vŕtanie x Zdvih: 88 x 65,7 mm
Kompresia: 12,7 : 1
Plnenie: Elektronické vstrekovanie BOSCH
Výkon: 67 kW / 9250ot.
Krútiaci moment: 75 Nm / 8000ot.
Zapalovanie: ECU Bosch
Palivo: benzín BA95
Spojka: mokrá, viaclamelová, antihopping

 

 

Fotografie produktu

 

 

Video