CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition
CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition by SPEEDY CARS
Špičkový motocykel CFMOTO 800MT vo verzii Sport sme v našej firme ešte vylepšili.
Výborné jazdné vlastnosti sme podporili enduro pneumatikami MITAS E07 Plus, ktoré sa jednoznačnie viac hodia ku charakteru MT-čka.
Motor dostal výfukový koncový tlmič výfuku STORM (alebo LeoVince, MIVV), s ktorým sa ľahšie točí do vyšších otáčok a samozrejmosťou je lepsia zvuková kulisa. Výfuk je homologizovaný a obsahuje vyberaci dB killer. S namontovaným dB killerom spĺňa všetky hlukové normy vyžadované v Európskej únii. Bonusom je zníženie hmotnosti výfukového tlmiča, čím prispejeme k zníženiu ťažiska a zlepšenému ovládaniu motocykla.
800MT-čko Dakar spec. edition sme ďalej vybavili viacerými vylepšeniami a ochrannými prvkami :
- celoplošný chránič chladiča
- nerezový kryt predných radiálnych strmeňov bŕzd - tieto kryty dostatočne chránia samotný strmeň brzdy a účinne zabránia dostať sa rôynym predmetom, ako sú napríklad kamene a pod., medzi samotný kotúč a strmeň
- robustný chránič predného LED svetlometu
- chrániče predných prídavných hmlových LED svetiel
- chránič nádobky zadnej brzdy
- chránič nádobky prednej brzdy
- chránič nádrže - tankpad. Tento je aplikovaný na hornú a bočné strany nádrže, čím účinne chráni lakovaný povrch a zároveň svojím výrazne abrazívnym povrchom umožňuje jazdcovi pevné zovretie motorky medzi stehnami bez kĺzania sa nôh
- One Finger Clutch - ďalšie vylepšenie sa týka ovládania spojky. Spojka na 800MT je ovládaná mechanicky, pracuje veľmi dobre a tlak na páčku je primerane dobrý. My sme sa neuspokojili a použili sme výrazne vylepšené prepákovanie ovládania spojky. Tlak na spojku po našej úprave sa zmenšil cca na polovicu - spojka sa dá doslova ovládať jedným prstom.
- centrálny stojan
- robustný spodný kryt motora
So samotnými mechanickými vylepšeniami sme navrhli i jedninečnú farebnú kombináciu. Motocykel dostal dvojfarebné lakovanie v odtieňoch piesková - slonovinovo žltá a zelená metalíza. Obe farby sú lakované ako matné, čo jednoznačne podporí celkový look adventure enduro motocykla.
CFMOTO 800MT dôkladne preveruje v rámci dlhodobého predprodukčného testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V teréne potom 800MT poriadne vyskúšal aj Pepa Sršeň!
Farebný odtieň na fotografiách nemusí zodpovedať skutočnosti. Na rôznych zariadeniach môže byť odtieň farby zobrazený iný.
Informácie o produkte
Kapacity a rozmery
Nádrž: | 19 l |
Hmotnosť: | 231 kg pohotovostná |
Dĺžka: | 2234 mm |
Šírka: | 853 mm |
Výška: | 1277 mm |
Výška sedáku: | 825 mm maximálne |
Svetlá výška: | 190 mm minimálne |
Polomer otáčania: |
Systém pohonu
Prevodovka: | manuálna |
Počet stupňov: | 6 |
Predný ráfik: | 3,5x17" bezdušový |
Zadný ráfik: | 4,5x17" bezdušový |
Predná pneumatika: | 110/80 R19 |
Zadná pneumatika: | 150/70 R17 |
Brzdy a odpruženie
Predná brzda: | J.Juan, dual kotúč 320mm, radiálne, 4-piestový strmeň |
Zadná brzda: | J.Juan, 260 mm, 1 kotúč |
ABS: | Continental, náklonové |
Predné odpruženie: | CFMOTO Upside Down, plne nastaviteľná vidlica |
Zadné odpruženie: | Monoshock, nastaviteľný |
Motor
Motor: | radový 2-valec, DOHC, 8 ventilov, chladený kvapalinou |
Objem: | 799 cm3 |
Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 65,7 mm |
Kompresia: | 12,7 : 1 |
Plnenie: | Elektronické vstrekovanie BOSCH |
Výkon: | 67 kW / 9250ot. |
Krútiaci moment: | 75 Nm / 8000ot. |
Zapalovanie: | ECU Bosch |
Palivo: | benzín BA95 |
Spojka: | mokrá, viaclamelová, antihopping |