CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition

 

CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition by SPEEDY CARS

Špičkový motocykel CFMOTO 800MT vo verzii Sport sme v našej firme ešte vylepšili.

Výborné jazdné vlastnosti sme podporili enduro pneumatikami MITAS E07 Plus, ktoré sa jednoznačnie viac hodia ku charakteru MT-čka.

Motor dostal výfukový koncový tlmič výfuku STORM (alebo LeoVince, MIVV), s ktorým sa ľahšie točí do vyšších otáčok a samozrejmosťou je lepsia zvuková kulisa. Výfuk je homologizovaný a obsahuje vyberaci dB killer. S namontovaným dB killerom spĺňa všetky hlukové normy vyžadované v Európskej únii. Bonusom je zníženie hmotnosti výfukového tlmiča, čím prispejeme k zníženiu ťažiska a zlepšenému ovládaniu motocykla.

800MT-čko Dakar spec. edition sme ďalej vybavili viacerými vylepšeniami a ochrannými prvkami :

  • celoplošný chránič chladiča
  • nerezový kryt predných radiálnych strmeňov bŕzd - tieto kryty dostatočne chránia samotný strmeň brzdy a účinne zabránia dostať sa rôynym predmetom, ako sú napríklad kamene a pod., medzi samotný kotúč a strmeň
  • robustný chránič predného LED svetlometu
  • chrániče predných prídavných hmlových LED svetiel
  • chránič nádobky zadnej brzdy
  • chránič nádobky prednej brzdy
  • chránič nádrže - tankpad. Tento je aplikovaný na hornú a bočné strany nádrže, čím účinne chráni lakovaný povrch a zároveň svojím výrazne abrazívnym povrchom umožňuje jazdcovi pevné zovretie motorky medzi stehnami bez kĺzania sa nôh
  • One Finger Clutch - ďalšie vylepšenie sa týka ovládania spojky. Spojka na 800MT je ovládaná mechanicky, pracuje veľmi dobre a tlak na páčku je primerane dobrý. My sme sa neuspokojili a použili sme výrazne vylepšené prepákovanie ovládania spojky. Tlak na spojku po našej úprave sa zmenšil cca na polovicu - spojka sa dá doslova ovládať jedným prstom. 
  • centrálny stojan
  • robustný spodný kryt motora

So samotnými mechanickými vylepšeniami sme navrhli i jedninečnú farebnú kombináciu. Motocykel dostal dvojfarebné lakovanie v odtieňoch piesková - slonovinovo žltá a zelená metalíza. Obe farby sú lakované ako matné, čo jednoznačne podporí celkový look adventure enduro motocykla.

CFMOTO 800MT dôkladne preveruje v rámci dlhodobého predprodukčného testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V teréne potom 800MT poriadne vyskúšal aj Pepa Sršeň!

 

Farebný odtieň na fotografiách nemusí zodpovedať skutočnosti. Na rôznych zariadeniach môže byť odtieň farby zobrazený iný.

 

 

10 999 €

Príslušenstvo

Informácie o produkte

Kapacity a rozmery

Nádrž: 19 l
Hmotnosť: 231 kg pohotovostná
Dĺžka: 2234 mm
Šírka: 853 mm
Výška: 1277 mm
Výška sedáku: 825 mm maximálne
Svetlá výška: 190 mm minimálne
Polomer otáčania:

Systém pohonu

Prevodovka: manuálna
Počet stupňov: 6
Predný ráfik: 3,5x17" bezdušový
Zadný ráfik: 4,5x17" bezdušový
Predná pneumatika: 110/80 R19
Zadná pneumatika: 150/70 R17

Brzdy a odpruženie

Predná brzda: J.Juan, dual kotúč 320mm, radiálne, 4-piestový strmeň
Zadná brzda: J.Juan, 260 mm, 1 kotúč
ABS: Continental, náklonové
Predné odpruženie: CFMOTO Upside Down, plne nastaviteľná vidlica
Zadné odpruženie: Monoshock, nastaviteľný

Motor

Motor: radový 2-valec, DOHC, 8 ventilov, chladený kvapalinou
Objem: 799 cm3
Vŕtanie x Zdvih: 88 x 65,7 mm
Kompresia: 12,7 : 1
Plnenie: Elektronické vstrekovanie BOSCH
Výkon: 67 kW / 9250ot.
Krútiaci moment: 75 Nm / 8000ot.
Zapalovanie: ECU Bosch
Palivo: benzín BA95
Spojka: mokrá, viaclamelová, antihopping

 

DAKAR spec. edition - výbava (navyše oproti štandartnému modelu) :

  • jedinečné dvojfarebné lakovanie v matnom odtieni
  • polepy N39 verzie Touring
  • pneumatiky MITAS E07+ Dakar
  • výfukový tlmič STORM (alebo LeoVince, MIVV)
  • celoplošný chránič chladiča
  • nerezový kryt predných radiálnych strmeňov bŕzd
  • robustný chránič predného LED svetlometu
  • chrániče predných prídavných hmlových LED svetiel
  • chránič nádobky zadnej brzdy
  • chránič nádobky prednej brzdy
  • chránič nádrže - tankpad
  • One Finger Clutch - vylepšenie spojky
  • rozšírenie pätky bočného stojanu
  • centrálny stojan
  • spodný kryt motora

 

  • 5 rokov záruka!
  • 799 cc 8-ventilový radový dvojvalec, DOHC, kvapalinou chladený
  • Prevodovka manuál, 6 stupňová
  • Plne nastaviteľné odpruženie KYB (Jap), USD vidlice, 160 mm vpredu, 150 mm vzadu
  • Duálne predné 320 mm kotúčové brzdy, 4-piestik, radiálne, J.Juan (Španielsko)
  • Zadný single 260 mm, J.Juan (Španielsko)
  • Predné a zadné pancierované brzdové hadice
  • ABS Continental (GER), cornering ABS, IMU
  • Tempomat
  • ECU Bosch (GER)
  • Antihoppingová spojka
  • Kompletné moderné LED osvetlenie (predné, zadné, hmlovky)
  • Hmlové svetlá
  • Hliníkové ráfiky, bezdušové pneu
  • Palubný počítač, 7“ plne barevný TFT displej
  • Nádrž 19 l (reálny dojazd 400km)
  • 2x USB port 12V DC
  • Komunikačná jednotka T-BOX
  • Praktický nastaviteľný veterný štít
  • Prídavné LED svetlá
  • Kompletný ochranný rám
  • Zadný nosič TopCase
  • Bočné nosiče kufrov (volitelné, príplatok)
  • Kompletná sada 3 vodotesných hliníkových kufrov (volitelné, príplatok, farba hliník alebo čierna)

Dostupné farby :

DAKAR - žlto-zelená matná 0 €

 

 

Príplatková výbava :

Nosiče bočných kufrov 93 €
Kompletná sada 3 vodotesných hliníkových kufrov (farba ALU) 1 083 €
Kompletná sada 3 vodotesných hliníkových kufrov (farba čierna) 1 125 €
Centrálny stojan 0 €
Spodný kryt motora 0 €
LeoVince silver výfuk 208 €
LeoVince black výfuk 228 €
STORM silver výfuk 0 €
STORM black výfuk 24 €
MIVV silver výfuk 295 €
MIVV black výfuk 344 €

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ďalšie doplnky nájdeš v e-shope, viď tlačítko príslušenstvo.

Ceny sú uvedené vrátane  DPH a legálneho TP.

Motocykel CFMOTO 800MT je homologizovaný pre cestnú prevádzku ako dvojmiestny motocykel pre vodičské oprávnenie skupiny A (motocykel).

*5 rokov  záruka (alebo 40 000 km) platí pri nákupe strojov CFMOTO pre každého zákazníka, prvého majiteľa, podnikateľa i nepodnikateľa.

 

Fotografie produktu

 

 

Video