CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition
CFMOTO 800MT Sport DAKAR spec. edition by SPEEDY CARS
Špičkový motocykel CFMOTO 800MT vo verzii Sport sme v našej firme ešte vylepšili.
Výborné jazdné vlastnosti sme podporili enduro pneumatikami MITAS E07 Plus, ktoré sa jednoznačnie viac hodia ku charakteru MT-čka.
Motor dostal výfukový koncový tlmič výfuku STORM (alebo LeoVince, MIVV), s ktorým sa ľahšie točí do vyšších otáčok a samozrejmosťou je lepsia zvuková kulisa. Výfuk je homologizovaný a obsahuje vyberaci dB killer. S namontovaným dB killerom spĺňa všetky hlukové normy vyžadované v Európskej únii. Bonusom je zníženie hmotnosti výfukového tlmiča, čím prispejeme k zníženiu ťažiska a zlepšenému ovládaniu motocykla.
800MT-čko Dakar spec. edition sme ďalej vybavili viacerými vylepšeniami a ochrannými prvkami :
- celoplošný chránič chladiča
- nerezový kryt predných radiálnych strmeňov bŕzd - tieto kryty dostatočne chránia samotný strmeň brzdy a účinne zabránia dostať sa rôynym predmetom, ako sú napríklad kamene a pod., medzi samotný kotúč a strmeň
- robustný chránič predného LED svetlometu
- chrániče predných prídavných hmlových LED svetiel
- chránič nádobky zadnej brzdy
- chránič nádobky prednej brzdy
- chránič nádrže - tankpad. Tento je aplikovaný na hornú a bočné strany nádrže, čím účinne chráni lakovaný povrch a zároveň svojím výrazne abrazívnym povrchom umožňuje jazdcovi pevné zovretie motorky medzi stehnami bez kĺzania sa nôh
- One Finger Clutch - ďalšie vylepšenie sa týka ovládania spojky. Spojka na 800MT je ovládaná mechanicky, pracuje veľmi dobre a tlak na páčku je primerane dobrý. My sme sa neuspokojili a použili sme výrazne vylepšené prepákovanie ovládania spojky. Tlak na spojku po našej úprave sa zmenšil cca na polovicu - spojka sa dá doslova ovládať jedným prstom.
- centrálny stojan
- robustný spodný kryt motora
So samotnými mechanickými vylepšeniami sme navrhli i jedninečnú farebnú kombináciu. Motocykel dostal dvojfarebné lakovanie v odtieňoch piesková - slonovinovo žltá a zelená metalíza. Obe farby sú lakované ako matné, čo jednoznačne podporí celkový look adventure enduro motocykla.
CFMOTO 800MT dôkladne preveruje v rámci dlhodobého predprodukčného testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V teréne potom 800MT poriadne vyskúšal aj Pepa Sršeň!
Farebný odtieň na fotografiách nemusí zodpovedať skutočnosti. Na rôznych zariadeniach môže byť odtieň farby zobrazený iný.
Informácie o produkte
Kapacity a rozmery
Nádrž: | 19 l |
Hmotnosť: | 231 kg pohotovostná |
Dĺžka: | 2234 mm |
Šírka: | 853 mm |
Výška: | 1277 mm |
Výška sedáku: | 825 mm maximálne |
Svetlá výška: | 190 mm minimálne |
Polomer otáčania: |
Systém pohonu
Prevodovka: | manuálna |
Počet stupňov: | 6 |
Predný ráfik: | 3,5x17" bezdušový |
Zadný ráfik: | 4,5x17" bezdušový |
Predná pneumatika: | 110/80 R19 |
Zadná pneumatika: | 150/70 R17 |
Brzdy a odpruženie
Predná brzda: | J.Juan, dual kotúč 320mm, radiálne, 4-piestový strmeň |
Zadná brzda: | J.Juan, 260 mm, 1 kotúč |
ABS: | Continental, náklonové |
Predné odpruženie: | CFMOTO Upside Down, plne nastaviteľná vidlica |
Zadné odpruženie: | Monoshock, nastaviteľný |
Motor
Motor: | radový 2-valec, DOHC, 8 ventilov, chladený kvapalinou |
Objem: | 799 cm3 |
Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 65,7 mm |
Kompresia: | 12,7 : 1 |
Plnenie: | Elektronické vstrekovanie BOSCH |
Výkon: | 67 kW / 9250ot. |
Krútiaci moment: | 75 Nm / 8000ot. |
Zapalovanie: | ECU Bosch |
Palivo: | benzín BA95 |
Spojka: | mokrá, viaclamelová, antihopping |
DAKAR spec. edition - výbava (navyše oproti štandartnému modelu) :
- jedinečné dvojfarebné lakovanie v matnom odtieni
- polepy N39 verzie Touring
- pneumatiky MITAS E07+ Dakar
- výfukový tlmič STORM (alebo LeoVince, MIVV)
- celoplošný chránič chladiča
- nerezový kryt predných radiálnych strmeňov bŕzd
- robustný chránič predného LED svetlometu
- chrániče predných prídavných hmlových LED svetiel
- chránič nádobky zadnej brzdy
- chránič nádobky prednej brzdy
- chránič nádrže - tankpad
- One Finger Clutch - vylepšenie spojky
- rozšírenie pätky bočného stojanu
- centrálny stojan
- spodný kryt motora
- 5 rokov záruka!
- 799 cc 8-ventilový radový dvojvalec, DOHC, kvapalinou chladený
- Prevodovka manuál, 6 stupňová
- Plne nastaviteľné odpruženie KYB (Jap), USD vidlice, 160 mm vpredu, 150 mm vzadu
- Duálne predné 320 mm kotúčové brzdy, 4-piestik, radiálne, J.Juan (Španielsko)
- Zadný single 260 mm, J.Juan (Španielsko)
- Predné a zadné pancierované brzdové hadice
- ABS Continental (GER), cornering ABS, IMU
- Tempomat
- ECU Bosch (GER)
- Antihoppingová spojka
- Kompletné moderné LED osvetlenie (predné, zadné, hmlovky)
- Hmlové svetlá
- Hliníkové ráfiky, bezdušové pneu
- Palubný počítač, 7“ plne barevný TFT displej
- Nádrž 19 l (reálny dojazd 400km)
- 2x USB port 12V DC
- Komunikačná jednotka T-BOX
- Praktický nastaviteľný veterný štít
- Prídavné LED svetlá
- Kompletný ochranný rám
- Zadný nosič TopCase
- Bočné nosiče kufrov (volitelné, príplatok)
- Kompletná sada 3 vodotesných hliníkových kufrov (volitelné, príplatok, farba hliník alebo čierna)
Dostupné farby :
DAKAR - žlto-zelená matná | 0 € |
Príplatková výbava :
Nosiče bočných kufrov | 93 € |
Kompletná sada 3 vodotesných hliníkových kufrov (farba ALU) | 1 083 € |
Kompletná sada 3 vodotesných hliníkových kufrov (farba čierna) | 1 125 € |
Centrálny stojan | 0 € |
Spodný kryt motora | 0 € |
LeoVince silver výfuk | 208 € |
LeoVince black výfuk | 228 € |
STORM silver výfuk | 0 € |
STORM black výfuk | 24 € |
MIVV silver výfuk | 295 € |
MIVV black výfuk | 344 € |
Ďalšie doplnky nájdeš v e-shope, viď tlačítko príslušenstvo.
Ceny sú uvedené vrátane DPH a legálneho TP.
Motocykel CFMOTO 800MT je homologizovaný pre cestnú prevádzku ako dvojmiestny motocykel pre vodičské oprávnenie skupiny A (motocykel).
*5 rokov záruka (alebo 40 000 km) platí pri nákupe strojov CFMOTO pre každého zákazníka, prvého majiteľa, podnikateľa i nepodnikateľa.
Fotografie produktu
Video