CFMOTO Gladiator X520
AKCIA - balíček výbavy v hodnote 300€ ZADARMO
Predný + zadný ochranný rám
Nová generácia práce a zábavy
Nová platforma modelu X520 teraz prináša viac výkonu, vyšší točivý moment, jednoduchšie ovládanie, vylepšený posilovač riadenia, ľahší a odolnejší rám, veľmi výkonnú svetelnú LED techniku, viac pohodlia pre posádku a omnoho viac. Pracovná štvorkolka Gladiator X520 nepozná prekážky, nepozná kompromisy. Nepozná pracovné odvetvie, v ktorom by si nevedela poradiť.
Krátka verzia
Krátka verzia je veľmi obratná v tesnejších priestoroch a tým umožňuje vykonávať aj špecifický druh práce.
Kľúčové vlastnosti
Obe verzie krátka aj dlhá majú nové zásadné technické prvky, ktoré uľahčujú obratnosť, priechodnosť, ovládateľnosť a prepravia viacej nákladu. Nič nezostalo pôvodné ani z designu, ktorý je spolu s ergonómiou revolučným po všetkých stránkach stroja.
Motor
Silný jednovalec, teraz s ešte vyšším točivým momentom, je svojou spoľahlivosťou len jednou z najlepších súčastí tejto štvorkolky. A nielen to, tento Gladiator sa pýši najnižšími vibráciami vo svojej triede (merané na rukovätiach, sedadle a stupačkách) a to v celom rozsahu otáčok.
Ridevision LED osvetlenie
Nová technológia osvetlenia RIDEVISION je presne naladená na X520. Plná LED technológia s prenikavým denným svietením.
Plné LED osvetlenie
Zadná celohorizontálna LED svetelná rampa je úžasným, ale i praktickým bezpečnostným komponentom. Tesne pod ňou je zakomponovaná vodeodolná skrinka s objemom 10,5 litru.
5″ displej a podsvietené ovládače
Úplne nový je modro, celo podsvietený 5“ displej. Transparentnosť údajov je garantovaná v noci, ale aj v slnečnom svetle. Podsvietené ovládače sú na oboch rukovätiach praktickým a veľmi žiadaným doplnkom.
Dokonalé pohodlie
Sedadlá majú nový, až o 40% hrubší materiál poťahu a zároveň je užšia palivová nádrž, čo pre jazdcov tvorí ideálne podmienky. Operadlo spolujazdca má nielen hrubšiu penu, ale aj širšie bočné vedenie a madlá na ruky z mäkčeného materiálu.
Nové rukoväte
Najnovšia generácia rukovätí, 100% grip. Príjemné na dlane, špeciálny protišmykový povrch pre bezpečný grip v daždi a v chlade.
O 25% nižšia teplota
Pri práci v nízkych otáčkach a malých rýchlostiach môže stúpať teplota motoru. Nová, prepracovaná konštrukcia chladiča má na starosti vylepšené chladenie a teplota okolo nôh je až o 25 % nižšia než u predchádzajúcej verzie.
O 50% vyššia nosnosť nosičov
Vďaka novej konštrukcii predného a zadného nosiča sa o 50% zvýšila ich nosnosť, čo je 60 kg nákladu vzadu a 30 kg vpredu. Tento typ nosičov využívá systém CF-CONNECT, ktorý umožňuje pohodlnú a rýchlu montáž prídavného príslušenstva.
Prémiové disky
4-lúčové disky z ľahkej zliatiny ľahkých kovov majú prémiový vzhľad a sú mimoriadne odolné.
Tlmiče & zavesenie kolies
Nové zavesenie kolies s tvarovanými spodnými ramenami umožňujú vyššie nájazdové uhly a zlepšujú priechodnosť ťažkým terénom. Tlmiče teraz disponujú s 26% dlhšou dráhou chodu než u pôvodnej verzie. Rám je tak o 10% ľahší a až 30% tuhší. Model sa vyznačuje i najlepším nájazdovým uhlom vo svojej triede, s hodnotou až 83°.
Variátor CVTech
Osvedčený kanadský variátor CVTech je už roky základným technickým prvkom Gladiatora.
Posilovač riadenia
EPS – nový elektrický posilovač riadenia je voliteľná výbava (iba EU5)
Prémiová záruka
Prémiová záruka CFMOTO v trvaní 5 rokov na všetky modely.
Predĺžená záruka 5 rokov/10.000 km platí pri zakúpení štvorkolky CFMOTO Gladiator v predajni v SR, pre každého zákazníka, prvého majiteľa, podnikateľa i nepodnikateľa.
Informácie o produkte
Kapacity a rozmery
Benzínová nádrž: | 17 litrov |
Olej motorový: | 3 litre |
Dĺžka: | 2186 mm |
Šírka: | 1157 mm |
Výška: | 1200 mm |
Rázvor: | 1265 mm |
Suchá hmotnosť: | 351 kg |
Miesta na sedenie: | 2 |
Systém pohonu
Prevodovka: | Automatická CVT - variátor CVTech / prevody L/ H/ N/ R/ P |
Náhon kolies: | 4x4 kardan |
Pohon 4x4: | elektrický pripojiteľný |
Predné pneumatiky: | 25×8-12 |
Zadné pneumatiky: | 25×10-12 |
Brzdy a odpruženie
Predné brzdy: | kotúčové hydraulické |
Zadná brzda: | kotúčové hydraulické |
Parkovacia brzda: | áno, mechanická |
Predné odpruženie: | dvojité A-ramená |
Zadné odpruženie: | dvojité A-ramená |
Motor
Typ motora: | 1-valec, štvortaktný, SOHC, 4 ventily |
Objem: | 495 cm3 |
Vŕtanie x Zdvih: | 91 x 76,2 mm |
Chladenie: | vodou |
Štartovanie: | elektrické |
Mazanie: | tlakové s mokrou skriňou |
Plnenie: | EFI |
Zapalovanie: | ECU BOSCH |
Palivo: | Benzín BA95 |