CFMOTO Gladiator X520

 

AKCIA - balíček výbavy v hodnote 300€ ZADARMO

Predný + zadný ochranný rám

Nová generácia práce a zábavy

Nová platforma modelu X520 teraz prináša viac výkonu, vyšší točivý moment, jednoduchšie ovládanie, vylepšený posilovač riadenia, ľahší a odolnejší rám, veľmi výkonnú svetelnú LED techniku, viac pohodlia pre posádku a omnoho viac. Pracovná štvorkolka Gladiator X520 nepozná prekážky, nepozná kompromisy. Nepozná pracovné odvetvie, v ktorom by si nevedela poradiť.

Krátka verzia

Krátka verzia je veľmi obratná v tesnejších priestoroch a tým umožňuje vykonávať aj špecifický druh práce.

Kľúčové vlastnosti

Obe verzie krátka aj dlhá majú nové zásadné technické prvky, ktoré uľahčujú obratnosť, priechodnosť, ovládateľnosť a prepravia viacej nákladu. Nič nezostalo pôvodné ani z designu, ktorý je spolu s ergonómiou revolučným po všetkých stránkach stroja.

Motor

Silný jednovalec, teraz s ešte vyšším točivým momentom, je svojou spoľahlivosťou len jednou z najlepších súčastí tejto štvorkolky. A nielen to, tento Gladiator sa pýši najnižšími vibráciami vo svojej triede (merané na rukovätiach, sedadle a stupačkách) a to v celom rozsahu otáčok.

Ridevision LED osvetlenie

Nová technológia osvetlenia RIDEVISION je presne naladená na X520. Plná LED technológia s prenikavým denným svietením.

Plné LED osvetlenie

Zadná celohorizontálna LED svetelná rampa je úžasným, ale i praktickým bezpečnostným komponentom. Tesne pod ňou je zakomponovaná vodeodolná skrinka s objemom 10,5 litru.

5″ displej a podsvietené ovládače

Úplne nový je modro, celo podsvietený 5“ displej. Transparentnosť údajov je garantovaná v noci, ale aj v slnečnom svetle. Podsvietené ovládače sú na oboch rukovätiach praktickým a veľmi žiadaným doplnkom.

Dokonalé pohodlie

Sedadlá majú nový, až o 40% hrubší materiál poťahu a zároveň je užšia palivová nádrž, čo pre jazdcov tvorí ideálne podmienky. Operadlo spolujazdca má nielen hrubšiu penu, ale aj širšie bočné vedenie a madlá na ruky z mäkčeného materiálu.

Nové rukoväte

Najnovšia generácia rukovätí, 100% grip. Príjemné na dlane, špeciálny protišmykový povrch pre bezpečný grip v daždi a v chlade.

O 25% nižšia teplota

Pri práci v nízkych otáčkach a malých rýchlostiach môže stúpať teplota motoru. Nová, prepracovaná konštrukcia chladiča má na starosti vylepšené chladenie a teplota okolo nôh je až o 25 % nižšia než u predchádzajúcej verzie.

O 50% vyššia nosnosť nosičov

Vďaka novej konštrukcii predného a zadného nosiča sa o 50% zvýšila ich nosnosť, čo je 60 kg nákladu vzadu a 30 kg vpredu. Tento typ nosičov využívá systém CF-CONNECT, ktorý umožňuje pohodlnú a rýchlu montáž prídavného príslušenstva.

Prémiové disky

4-lúčové disky z ľahkej zliatiny ľahkých kovov majú prémiový vzhľad a sú mimoriadne odolné.

Tlmiče & zavesenie kolies

Nové zavesenie kolies s tvarovanými spodnými ramenami umožňujú vyššie nájazdové uhly a zlepšujú priechodnosť ťažkým terénom. Tlmiče teraz disponujú s 26% dlhšou dráhou chodu než u pôvodnej verzie. Rám je tak o 10% ľahší a až 30% tuhší. Model sa vyznačuje i najlepším nájazdovým uhlom vo svojej triede, s hodnotou až 83°.

Variátor CVTech

Osvedčený kanadský variátor CVTech je už roky základným technickým prvkom Gladiatora.

Posilovač riadenia

EPS – nový elektrický posilovač riadenia je voliteľná výbava (iba EU5)

Prémiová záruka

Prémiová záruka CFMOTO v trvaní 5 rokov na všetky modely.
Predĺžená záruka 5 rokov/10.000 km platí pri zakúpení štvorkolky CFMOTO Gladiator v predajni v SR, pre každého zákazníka, prvého majiteľa, podnikateľa i nepodnikateľa.

 

T3b - 6.120,- €

EURO 5 - 6.529,- €

Príslušenstvo

Informácie o produkte

Kapacity a rozmery

Benzínová nádrž: 17 litrov
Olej motorový: 3 litre
Dĺžka: 2186 mm
Šírka: 1157 mm
Výška: 1200 mm
Rázvor: 1265 mm
Suchá hmotnosť: 351 kg
Miesta na sedenie: 2

Systém pohonu

Prevodovka: Automatická CVT - variátor CVTech / prevody L/ H/ N/ R/ P
Náhon kolies: 4x4 kardan
Pohon 4x4: elektrický pripojiteľný
Predné pneumatiky: 25×8-12
Zadné pneumatiky: 25×10-12

Brzdy a odpruženie

Predné brzdy: kotúčové hydraulické
Zadná brzda: kotúčové hydraulické
Parkovacia brzda: áno, mechanická
Predné odpruženie: dvojité A-ramená
Zadné odpruženie: dvojité A-ramená

Motor

Typ motora: 1-valec, štvortaktný, SOHC, 4 ventily
Objem: 495 cm3
Vŕtanie x Zdvih: 91 x 76,2 mm
Chladenie: vodou
Štartovanie: elektrické
Mazanie: tlakové s mokrou skriňou
Plnenie: EFI
Zapalovanie: ECU BOSCH
Palivo: Benzín BA95

 

 

Fotografie produktu

 

 

Video